En kul lista till :P Använd mobilen =)

Har du kysst nummer sju?

Hmm Näe styvsyrran Angelica ju

Har du träffat nummer nio i veckan?
Anna som ja jobbade med förut...


Älskar du nummer tio?
Hon är störtskön ju va e det att inte älska, Badanka anna ju

Är nummer elva en sötnos?

Japp Barr e det

Är nummer femton en bästis?
Haha näää Björnankar


Har nummer sexton gått i samma klass som du?

Nej det har han inte, Bujar

Brukar du hänga med nummer nitton?

Nejj va länge sedan, mitt ex Anders

Är nummer tjugo bra?

Hahaha, Edström

Gillar du nummer tjugosex?

Hahah Gynekologen

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Nej det har han inte, Brorsan Jimmy

Hur känner du nummer trettioåtta?

Min fd. svägerska Kina

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Självklart , Lina

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?

Snart 24 år, min mamma =)

Vad betyder nummer femtiofem för dig?
Det betyder sysslingen Michaela det =)

Brukar ni höras, du och nummer sextioett?
Ja det händer, mitt ex Mats

Varför har du numret till nummer sextiosju?
Mitt eex Mats Norge nummer så de e inte så konstigt tycker jag?

Är nummer sjuttiotvå den nästa som ska raderas från din telefonlista?
Nä det tror ja inte, hallåååå heeeiir de e ju Sancho, vet dock inte om han har kvar det nummret

När träffades du och nummer åttio senast?
I morse å åt frukost, Therese


Kommentarer
Postat av: Anna

Moahahahahahaaaa ja du har rätt, vad är inte att älska BADANKA BADANKA BADANKA asg

Puss å lycka till med kortet

2009-03-04 @ 16:46:29
URL: http://bc-tina.se
Postat av: Tess

hihi grymt att jag fick vara med på din lista :P

2009-03-04 @ 17:06:51
Postat av: anfia,lillan & Warroo

haha.. jag snor det där

2009-03-09 @ 21:23:40
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0