Ingen sömn inatt heller...

Ja det var ju rätt tydligt...

Börjar bli serriöst jävla trött på det här nu...  När ska det sluta, när ska jag få sova igen???
Kanske dags att ta tag i allt det här man bara puttat framför sig aldeless för länge nu, önskar bara ja kunde sätta fingret på vad just det är...
Va aldrig så glad å galen bland folk å sen bryt ihop å kryp in i dig själv totalt när du e själv kvinna, ja de e la lättare sagt än gjort kanske..
Nejj nu e det fan slut tramsat för ett tag, jobb jobb jobb får det bli nu tror ja, massa jobb å ingen fritid, e nog det som kan få mig på banan igen....
Utåt är jag kanske fortfarande den ni alltid sett, men fajten jag har med mig själv varje dag har jag snart förlorat om jag inget gör nu...
Och den kommer ni aldrig förstå eftersom jag inte tillåter det visst vet ni kanske en del, men de är som sagt bara en del...
Nä nu sluter jag mig nog, inte för att jag vill utan för att jag måste...
Förlåt mig för att jag kanske sårar er på grund av min fajt...
Finns ni verkligen där så kommer jag tillbaka.... Hang in there bara...

En liten liten flicka, med stora tunga tankar...

Kommentarer
Postat av: Tess

Lilla gumman, kom hit en dag så vi kan prata och verkligen prata. man mår inte bättre av att stänga in allt. allt måste ut så man sedan kan gå vidare!!!



kramar omd ig

2008-12-01 @ 10:23:03
URL: http://mylifemyhappiness.blogg.se/
Postat av: Emelie

Älskar dig min vän och vänder aldrig ryggen tll dig oavsett! Finns alltid här för dig du är fan allt min älskade vän! älskar dig oavsett vad som än händer, ALLTID! kramar om hårt och länge!

2008-12-01 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0