Nu tänker inte jag hålla käften längre !!

Är så jävla trött på å ta en jävla massa skit nu å bli ombedd att dra åt helvete för fan ingeting alls....
Ja hade inte sagt nått om ja verkligen gjort nånting men det har ja fan inte gjort ju, är så jävla trött på å vara ovän med folk så ja spyr snart.
Ja e fan inte guds bästa barn, å har fel å brister som alla andra, det vet jag, men så jävla mycket skit ja tagit dom sista månaderna gör att det känns som man inte e vatten värd... Så jävla hemsk och dålig människa är ja väl ändå inte???

Och när ja fått kritik av människor så försöker ja bättra mig å göra folk nöjda men ingeting hjälper, ibland undrar man om man e dömd från början men behålls ett tag till för å ha nån att slutligen kasta all sin skit på.

Försökte en en gång men med samma utgång åter igen, orden ekar i mitt huvud och vägrar sluta, hör dig om och om igen hur du spyr din galla över mig för att slutligen be mig dra åt helvete... Orden känns som  hårda slag.... Dom skapar ärr som för alltid kommer finnas kvar...

Bleeding love.... I don´t care what they say, I´m in love with you..... But you cut me open...

Känns som man förlorat alldeles för mycket nu på alldeles för kort tid, det gör ont i hjärtat, det gapar tomt på nått sätt, ja gjorde inte valen det gjorde ni, och kan därför inte återställa nånting, står tom, sårad och jävligt ensam idag, nått som jag inte gjort på väldigt länge...

Det sägs att jag inte har några känslor, och att jag inte kan konsten att älska och bry mig, så varifrån kommer tårarna varje dag??  Varför skär det i mitt hjärta varje gång jag tänker på nån av er???

Tål en hel del, men inte ens jag kan ta hur mycket skit som helst....
Först när natten kommer och man kryper ner i fosterställning i sängen som man verkligen kan känna på riktigt hur mycket man tagit skada av allting....


Men för all del, sparka gärna på den som ligger ner, kommer ligga ett bra tag till så varsegoda !!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är fan inte värd den skiten gumman, det gäller att sålla bort såna människor i ditt liv så att dom inte kan såra dig och kasta skit som egentligen inte ens är din skit att ta!



Du är stark gumman, försök göra dina val jag vet hur svårt det är men det kommer göra dig 1000 ggr starkare! Jag älskar dig, finns här 24 h bara ett telefonsamtal! Du är fan det bästaste jag har!

Tänk på dig själv för en gångs skull!



You are my one and only!

2009-01-20 @ 22:04:23
URL: http://exanimourdjupet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du e värd så mykke mer vännen, glöm itte de! puss

2009-01-20 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0