Det gnager i mig idag..:(

Ja usch i dag är inge bra dag för mig, kännt mig lite halvlåg hela dagen... trodde ett atg att det var för att ja e sjuk, men vem försöker ja lura egentligen????

Känslan har gnagt i mig heeela jävla dagen, saknar saknar som satan... saknar så som ja aldrig gjort förr.....
Åter igen blir man påminnd om vissa saker som sätter sig så hårt i en, å det är tyvärr oundvikligt, alla har det jag inte har mer eller mindre å det alla andra har är det jag saknar, saknar så det gör ont....

Man är kanske glad av att slippa konsekvenserna av det alla andra har, men saknaden av det ljusa i det sätter sig över den känslan totalt....

Så i dag är ja bitter, ledsen, grinig, avundsjuk, känslan kommer inte varje dag så låt mig känna så här i alla fall i dag !!!



När är det min tur???

Kommentarer
Postat av: korken

Mycket tankar på en gång, thats fine.. Ibland måste man få känna sej emot allt för att ladda sina batterier!! Det gör jag med.. Det är musik i öronen ibland 5-6-7-8-9 timmar beror på vad jag tänker på! Nått att rekomendera =) Jag sitter i min egna lilla bubbla å kan tänka på fan allt som flyger förbi.. Musik gör mitt liv lättare! =) Saknad, hat, besvikelse, kärlek är dom värsta känslorna som finns.. Ta hand om dej, imån blir det torgny!! =)

2009-02-10 @ 23:54:15
Postat av: Therese

Den känslan består av saknad och jag förstår att du kan sakna, men de kommer den dagen du är redo att släppa in någon, å då menar jag släppa in helt på livet.. annars kan vi börja med en dejting sida för haggan, jag kan hjälpa dig välja ut dom som verkar vara något att ha ;)



kramar om dig, när du känner dig ensam är jag inte längre en några hus bort, hör av dig så kommer jag bort, även om de inet är samma sak så kansaknaden släppa lite granna-

2009-02-11 @ 10:45:46
URL: http://mylifemyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0