Elmia 2009

Japp idag har ja å nästan hela syskonskaran Ogenhag vart på bilmässa i Jönköping, nice nice, synd bara att inte alla hallar var öppna. Dom öppnar inte förrän i morgon för i dag var bara för företag... men men kul ändå, har aldrig vart där tidigare...=)




Så vad har hänt annars sen senast då?? hmm jo ja har kört en jävla massa bil :D kul kul, har ju turen att min snälla bror låter mig låna hans goa Saab på veckorna eftersom han jobbar då=)  tack som faaaan =)
Måste dock köpa mig en egen bil, en som drar lite mindre...:P
Men satan vilken frihet det är å bara kunna ta bilen å åka när man vill vart man vill =)

Annars händer inte mycket alls, kör som sagt massa bil å när ja inte gör det så jobbar jag.... Mycket nu runt påsk å allt men men gött att tiden går så mycket fortare när de e mycket å göra på jobbet....


Påsken blir nog hyffsat lugn tror ja i alla fall, ska jobba till 17 i morgon å sen ska ja köra min bror i morgon som ska på mustach middag nice nice...=)  Sen på lördag har ja tjööötat till mig påskmat hos mamma. Eventuellt om inget ändras vill säga så ska nog Katta komma hit på lördag å ta en balkongfylla med mig, hoppas det de var så jävla länge sedan ja träffa henne...

Söndagen så står det Lasse Stefans på önskelistan men får kolla över mina finanser för å se om ja har råd å åka på det, hade vat kul å få bugga lite... =)

Måndag blir det väl avlönt jobb, gott gott =)

Sen e vi tillbaka i den tråkiga vardagen igen...:(  Ska till sjukgymnasten å till läkaren å kolla upp min rygg som fortfarande inte blivit bättre, hoppas dom kan se nått eller säga nått man inte hört förut å sen göra nått åt det,... 

Nu har ja vart rackarns redig å bloggat lite så nu ska ja fortsätta å göra ingeting igen så skriver ja mer en annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0