UPPDATERING

ja för all del här kommer en UPPDATERING på begäran...

kom precis hem från jobbet som förövrigt suger pung!!! jobbat sen 07.45... skit tråkigt.......
öl sugen som vanligt, svetten lackar emn cykeln går som ett skött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

å som ni ser e ni grundluarde i vanlig ordning ja tänker inte alls ändra på mig.....................

så här e ytterligare ett hellt totalt jävla meningslöst blogg inlägg.............



adjööö mina vännerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: storebror!!!!!

he he bra syrran att du lärt dig ngt;) gillar text valet!!!!!! ajjö mina vänerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2008-09-20 @ 22:14:52
Postat av: Helena

absolut... nä om man skulle ta en kopp kaffa e runka kanske? runka pick

2008-09-20 @ 22:17:31
URL: http://haggski.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha =)

2008-09-21 @ 19:17:05
URL: http://ensamochstark.blogg.se/
Postat av: anfia

hua blir rädd när jag läser dina uttalanden av ord!!! Vi måste snart kidnappa dej och lära upp dej igen.. för detta håller på att gå käpp rätt åt RAGGARHÅLLET!!!!!!!!!!!!!! psssst heeeeleeeena kom pssst kom lite jg ska visa dej en grej,, pssst. de e en hemlis.. kom kom...



((STOREBROR!!!! NU SA JAG TE DEJ ATT... SLUTA LÄRA HENNE MASSA DUMMA KONSTIGA BRAGGAR ORD... DU SKA FÖREGÅ MED GOTT EXEMPEL HÖRRU!!!! ))) ;)

2008-09-22 @ 06:38:46
URL: http://anfia.blogg.se/
Postat av: storebror

tänkom denna "tant" anfia kunde kolla på ngn mer passande blogg såhon slipper gnälla över dessa grovheter till ord...... typ lill-babs lr ngn annan i samma ålder



tack för mig hajj!!!

2008-09-25 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0