Min bästaste!!!

Japp idag går blogginlägget till Emelie såklart!!
Var med henne i dag på rättegång, och hon var så vervös stackaren, å ingen advokat hade hon å ingenting.
Men trots allt gick det jätte bra, hon klarade sig igenom den galant å skötte sig jätte bra, stolt över dig som fan gumman!!!
Och det bästa av allt, han blev dömd för misshandeln och kommer få ta sitt straff!

Älskar dej så enormt å e så stolt över dig, du tackade mig förut när ja klev ur bilen för att ja va med dig hela dagen, men gumman det är absolut inget du ens behöver tacka för, för du hade gjort detsamma för mig å finns inte i min värld att ja inte skulle göra det!!!!

All kärlek och respekt till dig i dag å alltid hjärtat!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

heja våran goa söta emelie!!!!!!!!!!!!

2008-10-21 @ 22:12:00
Postat av: Tess

Glad aatt du var med henne och allt gick så bra!





kramen

2008-10-22 @ 13:47:38
URL: http://thelifeaboutme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är verkligen bäst tjejen, vet fan inte vad jag hade gjort utan dig och ditt stöd där!! Älskar dig överallt annat!!!!

2008-10-22 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0