Krockskadad traderatorsk!!

Japp det är jag det, har fastnat på tradera igen kul kul....
Idag har jag vart hos doktorn igen, sladdar in på Kungälvs sjukhus för ett vanligt jävla läkar besök, tar en nummer lapp blir uppropad, anmäler mig å då säger kärringjäveln att hon vill ha 300:- e du inte riktigt klok nånstans tänkte jag? men nä det var ju vara å fiska fram visa kortet å se jävligt nöjd ut, kom in efter en stund å får en norsk läkare, där skulle bror vart med hahah....
nä hon börja trycka å klämma å sån skit, skickar upp mig till röntgen för å se om det var nått med höfterna, men det var det icke så det var ju bra, ska kolla nu i veckan hur ja mår annars får ja ringa norskan så får hon sjukskriva mig ytterliggare!!!!
sen hem å så skrev ja med majoren på msn å så fråga han om ja skulle med till ikea med han å lina å givetvis, varför inte?
fick köpt massa glas, ölglas, vitvinsglas å champangeglas så nu kan du komma över på ett glas champange å en svettig hora brorsan, ska bara fixa det senare där hahahahah
Å nu e ja hemma hos mor å har kidnappat hennes dator å sitter vid msn å pratar med bror, hoppas du tar fasters prinsessor med dig å kommer hit i morgon, alltid lika sköj å träffa dig, och barnen givetvis... =)

Kommentarer
Postat av: storebror

nu blir bror stolt över dig igen;))

2008-10-24 @ 21:41:55
Postat av: Helena

hahah ja menar väl det hehe

2008-10-24 @ 22:04:36
URL: http://haggski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0