6 månader i morgon....

Ja i morgon e det 6 månader sedan du rycktes i från oss alla, Jovan Liljeqvist.
Ska till din grav i morgon tillsammans med andra av dina nära och kära för att tända ljus för dig å minnas dej..
Känns tungt att behöva åka till din grav, önskar att du inte skulle behöva ha en grav, har inte vart hos dej sen begravning, har dragit mig lite för det för det känns så tungt.
Men nu ska ja dit i alla fall för din skulle och för dina näras skull, men oxå för min egen skull.
Du kommer alltid finns i mitt hjärta och du är i mitt minne ljust bevarad.
Jovan, dej glömmer jag aldrig, och det är många med mig som inte kommer göra det.


Vila i frid min vän


Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns här tjejen! Förstår att det är jobbigt för dig tjejen, jag älskar dig överallt annat!

2008-10-26 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0