Då va det dags igen....

japp klockan är nu 03.20 å ja e klarvaken å har  inte kunnat somna än... trodde dom sömnlösa nätterna ja hade för ett tag sedan passerat men icke för nu e dom tillbaka igen... suck.,...
ja det e inte så mycket annat att göra än å vänta ut sig själv, filurar runt i lägenheten... vilket e skit tråkigt efter artontusen varv mitt i natten typ... men men finns inget annat å göra... tur som fan bara att man e ledig i morgon....

så hur går tankarna så här mitt i natten då... jo dom går lite dit å lite dit... å så lite dit oxå... även lite hit faktiskt...
tröttsamt,skönt,förvirrande å förlösande på samma gång..

tänker kaste en stor jävla bautasten i mitt lilla glas hus nu jag vet å ja vet att ja kommer få höra det oxå, men fine ja e villig å ta det för nu blir ja trött...
kan folk vara mer falska då?? tror inte dte va... folks liv måste vara rätt tråkiga i allmänhet eftersom mitt verkar vara roligare att prata om... ja nä men för fan håll tilll godo då fuckers!!!!!!

nä hus långt åt helvete ut i skogen, inget internet ingen telefon ingen jävla plastig brevlåda å en stor en jävla dörr hade vart drömmen...
har blivit så medveten på sista tiden om så mycket å det känns så fruktansvärt skönt....

har tyvärr även sårat en vän det senaste å det känns ju piss kan ja säga, paniken växer när man nu i efterhand inser hur mycket ja kommer sakna henne å vilken stor plats hon har i mitt liv nu när den gapar tomt...

i övrigt så vet ja inte riktigt vad och hur man ska uttrycka sig om vissa saker...
hur kommer dte sig att folk har så lätt att berätta hur andra ska bete sig å vara trovärdiga för i nästa stund visa sig vara exakt samma kålsupare som den den just förmannat??? är vi alla stöpta i samma form..... är det skillnad på snack och snack hemlighet och hemlighet... vem bestämmer vilka som e just mina okej grejer. vad som är okej och inte för mig är ju inte alls de samma som för dig, eller dig eller dig....

så sopa framför eran egen dörr innan ni kommer till min e ni snälla, kan verka kall och elak i det stora hela kanske, men är det inte då den lilla grejen som krossar mig???


att bli besviken?  hmm?
att komma till insikt! mmm!


03.41
nights are lonely days are so sad

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig vännen och finns alltid här för dig, bara ett telefonsamtal bort!!

2008-11-12 @ 18:12:33
Postat av: Anonym

kramar om

2008-11-12 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0