Ledig torsdag

Ja å som vanligt så har man blivit välsingnad med "gå-upp-före-fan" gener så givetvis vakna man i ottan idag oxå..:(

Sen var det turné med storebror en liten repa på torget sen till murr fick kört lite dkv å sen åkte vi mot stenungsund igen å hämtade upp Gunnsan å Majoren å drog ut till äckelön Orust, till Göken.. nice nice... =)

Sen hem å var mycket serriös å lagade maaad... gjorde ett strongt försök att somna en sväng efter maten men icke... :(
Ringde Gunnsan, och fick svar av majoren å så bar det iväg på ett litet mission, å nu ska det snart firas lite =) hehe

Kunde se min lön i dag oxå på bank på internet, å nä om man skulle ta å slänga sig i en trotoarkant kanske???!!! 
Å att sen få reda på att min lillebror som sommarjobbat på mitt jobb med mycket lägre lön fick ut lika mycket som mig var ju inget glädjebud direkt *morrar* men han e värd det den lille parveln han har jobbat på jätte bra i sommar!!!

Fick dock ett annat glatt besked i dag haha vissa vet vad det var å ni andra ska inte veta det hahah :P där fick ni... =)

Sen så fick ja en lite "puff" oxå som var behövlig... har vart väldigt dålig på å höra av mig till folk det sista, har inte vart meningen har bara blivit så har väl kanske inte heller orkat haft mycket runt omkring mig å tänkt på tok för mycket.... Så sorry ni som blivit drabbade...:(

Ja nu e det snart helg i alla fall gött gött... =) Ska bara jobba i morgon oxå, 14-21 som kassa ansvarig nice nice men mycket att hålla reda på.... men dte ska nog gå bra det har det ju gjort förr när ja testat vara det... å sen när ja gjort det så väntar en helt ledig lördag å söndag nice nice, lördag blir det 25års kalas för bror å senare på kvällen fest ute på Kebene hos andrar brorsan =) nice nice... =)

Nä nu ska ja nog ta mig en kall tror ja å en cigarette... Lina allt blir roligare med ett e på slutet!! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

hehe du är rolig du =)

2008-08-26 @ 08:17:44
URL: http://thelifeaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0