Hitta tillbaka...

Mycket har hänt, mycket händer och mycket kommer att hända....


Sitter och funderar lite på en mycket särskilld vän, tänker mycket på henne å önskar att hon fanns mycket närmre... Men oavsett hur långt borta du är finns alltid din tröst här hos mig, du betyder allt för mig...Har hänt mycket sen den dagen vi blev vänner och ändå har ingeting förändrats, å det e så vänskap ska vara.... Utan dig är jag halv!!!


Känns även som att en till sån vänskap har skapats, kände det speciellt idag.... Och jag är evigt tacksam att du kommit mig så nära, att ja släppt dig så nära...
.


Det måste ligga i era gener tjejer... Massa kärlek till er!!


Nä nu ska ja snart dra mig till jobbet igen, e inte annat än jobb känns det som..:(
men men man ska inte gnälla heller...

Köpt "ny" mobil idag oxå riktigt nöjd... =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag älskar dig tjejen, finns alltid här för dig! Håller helt med dig i allt du skriver och du är verkligen den bästa vännen jag har och någonsin kommer kunna få. Det är så sjukt med dig för man behöver inte ens berätta men ändå på något sjukt konstigt sätt så förstår du ändå.. Strange!



Puss i ljumsken och tack för dina fina ord, all kärlek till dig med!

2008-08-26 @ 17:56:48
URL: http://ensamochstark.blogg.se/
Postat av: Therese

Söt du är gumman, riktiga vänner försvinner ibland men kommer tillbaka och allt är preci ssom innan. det är det fina i vänskap!



puss puss

fan vad gott att åka imorgon!!!! =)

2008-08-27 @ 08:02:09
URL: http://thelifeaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0