Det Var Det De....

Lagt ner facebook nu..... hus i skogen utan telefon å internet e nära nu orkar inte mer.... svarar ja inte e dte inte för att ja inte vill ha med dig å göra utan, för att du ska slippa ha med mig å göra...
i alla fall just nu mår piss, allt kom som en käftsmäll idag, nånting slog mig hårt, hårt som satan.,...

verkligenheten kanske Helena???
ja det var nog så... behöver ta tag i mig själv nu å sluta tramsa runt för å undvika verkligheten,...

inte säkert på att ja klarar av det eller om det ens blir bättre... men inget kan väl bli sämmre i alla fall... ja ja skit samma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig min vän!

2009-01-04 @ 22:54:44
Postat av: Emelie

Baby kan du höra av dig när du orkar! Blir orolig för dig! Love you! Puss!

2009-01-05 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0