Ja har blivit blåst !!




ja det kan man la lugnt säga, vart å gjort halkbanan idag å e förbannat besviken på hela upplevelsen...
man har haft sånna förväntningar med tanke på vad alla säger "bästa med körkortet" "roligaste jag gjort" my ass...

nere i Ljungby där ja var va det svin tråkigt, visst 300:- billagare än stora holm, men hade gärna lagt dom pengarna å verkligen fått känn på hur det känns när bilen sladdar i alla fall det trodde ja va huvudsyftet, men va fel ja hade...
så ja hade gärna betalt dom extra 300 å sluppit vänta fyra timmar efter att man vart klar, för att sen sitta på en buss med 30 andra i typ 3 timmar...

nä usch å fy va besviken jag är...

nu ska ja gå å lägga mig å sura lite till...

tröttsam, ja jag vet 



Här e i alla fall bilen vi körde, go bil å köra men skulle ju aldrig köpt den även om ja haft pengarna


 

Kommentarer
Postat av: JAANA

Nää stackars :( vad irriterande!

2009-02-27 @ 23:28:42
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0