Tårarna rinner när minnen plockas fram....



Sitter med tårar som rinner ner för min kind när jag precis tagit emot en massa kort sen en tid tillbaka i mitt liv, ser på dom med sorg men även med glädje..... Känns så fruktansvärt jobbigt att tänka tillbaka på den tiden, men samtidigt skulle ja aldrig vilja vara utan den....

Är så glad att jag fått tag i korten igen betyder så mycket, det ända jag har kvar utav dej känns det som, massa glada å roliga bilder... =)

Är som alla andra som fick ta del av ditt liv å lära känna dej, evigt tacksam för det...
Tack för allt JoVan , Du är i ljust minne bevarad!!!!
Må du vila i frid!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Finns här hjärtat, du kan komma hit så kan jag gråta med dig :) Allt för dig mitt allt>!

2008-09-08 @ 21:22:05
URL: http://ensamochstark.blogg.se/
Postat av: Linda

-Kramar om dej- <3

2008-09-09 @ 17:24:12
URL: http://flummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0