Jaha va fan säger man?

Fattar noll å ingenting lever i min lilla egna värld av värk å piller typ nu när ja "bor" hos mamma pratar typ inte med nån ja hör inte av mig ni hör inte av er, har bara vart hemma snabba stunder å kollat min post lite då å då känns som det var en evighet sen ja "flytta" in här hos mamma, tänk vad avskärmad man kan bli, händer ju massa med typ alla känns det som men känns som man missat allt typ...
Jag har krockat, har en fraktur på ryggkotan, ser bra hör bra, kan prata bra, ja ser inte konstig ut å jag e fortfarande samma jag... Har väl del i det oxå givetvis men som sagt äter en massa medicin så ja vilar en hel del å orkar ju givetvis inte så mycket men känns ändå tråkigt att det känns som man missar så mycket som händer runt omkrig, kanske bara e en kännsla man får men men...
 
Har fortfarande en massa hemska mardrömmar har skrikit massa å gråtit två gånger i natt utan att veta varför, stackars mamma som ligger bredvid...

Har vart lite vuxen idag i alla fall å ringt å pratat med mitt försäkringsbolag, tur att man får lite vettiga saker gjort härt uppe i skogen i alla fall =)

Läste bästastes blogg nyss å fick sagt en del, men det fick mig å tänka en hel del nu efteråt, känns som att alla på nått sätt växt förbi mig, det är barn, sambos, arbeten, körkort, viktiga utalande, andra viktiga vuxenlivs grejer som det känns som att man ligger en bit bakom alla med, hänger allt det här ihop, kanske inte ni som missar mig? kanske har det blivit ett emotionellt glapp mellan oss?
Samtidigt känns allt ganska så bra just nu på det planet, visst vill ja oxå ha nån å visst vill ja oxå ha det där alla ni andra har, men samtidigt e det inte så att jag går runt och saknar det så jätte mycket heller....

Blir lite krock i huvudet ibland men va fan det hör la till kanske, min tid kommer nog den oxå... =)

Kom precis på en sak, jag har inte tänkt på dej på flera dagar, känns konstigt nu när ja kom på det, men det måste väl ändå betyda att jag kanske kommit förbi det å dej.... Ja det kanske var bra med den här krocken trots allt, har ju vart tvungen å sätta sig själv i fokus för en stund... =)


xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du behöver inte ha bråttom tjejen, du är 23 år gammal!! Det jag skriver om handlar verkligen inte om dig, du är en av dom få som jag inte behöver vara någon annan med. Jag vet att du älskar mig för den jag är och jag behöver det du skriver till mig och jag älskar dig överallt annat tjejen du är mitt allt!! Finns inte mycket roliga saker som händer egetnligen hehe du missar inget, sen när du är helt bra och inte har ont längre så måste vi åka någonstans på spa eller bara någonting, det längtar jag efter. Ska bli skönt att bara få vara med dig, det är det bästa jag vet. Du och jag på en öde ö ;) hehe Älskar dig min vän, ska försöka komma och hälsa på någon dag efter jobbet :) Pussåkram tjejen, du och jag mot världen!

2008-10-15 @ 20:26:07
Postat av: Tess

Håller med emelie, man har inte bråttom med någonting allt kommer imon sin tid!

älskar dig tjejen, känner mig dum som inte hälsat på men har lite mycket själv, egtnligen ingen ursäkt, men man jobbar så mår man kasst och då blir de tyvärr sängen som gäller... massa kramar och pussar

2008-10-21 @ 11:46:06
URL: http://thelifeaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0