Fortfarande jävligt ont..:(

"Bor" fortfarande hemma hos mamma vilket e jätteskönt eftersom ja fortfarande har väldigt ont stundvis, värst e kvällarna, å mornarna, men allra allra värst kvällarna.
Har fått ont i höfter nått så fruktansvärt som ja inte kännt förut, jobbigt som fan e det för det bara värker, har gått ner i medicindos nu som läkarna sa.
Ska nog ringa dom i morgon så dom får ta en titt till på mig för det känns inte som att det här stämmer, verkar som att antingen ja fått denna smärtan nu eller så har ja haft så mycket ondare i ryggen förut så ja inte kännt av detta tidigare... Lika bra å be dom kolla på det tror jag... så at man e säker..

Annars flyter dagarna på som vanligt, går upp ganska tidigt, tar min medicin, sitter å röker en massa massa ciggaretter med mamam i köket, funderar på vad vi ska hitta på för dagen, gör det vi kommit fram till, åker hem igen för å va hemma i tid tills att Emelie kommer hem från skolan.
Ligger å läser en hel del har väl läst typ 4-5 böker på dessa två veckor nu,sen sover ja en stund så brukar mobilen ringa å oftast, nästan jämt står det Majoren på displayen, å då e det Lina Å Micke som ringer å vill komma till mig å min galna mor på besök, å dom e så välkommna så... =) trivs mycket bra i deras sällskap både ja å min mamma å det e ett plus nu när ja bor här...
sen brukar det bli lite tv tittande en del datasittande å massa polisradiolyssnade å förbannat många cigg, sen e det dags för några till för att sen ta natt medicinen å sen lägga sig å läsa för att senare somna, å så har det ungefär upprepat sig i två veckor nu... =)

I helgen var mamma barnvakt åt sina barnbarn, mina brorsdöttrar, usch va söta dom är, tänk när man var så liten å beskymmersfri?!! 
Och hör och häpna allihopa, Jag har blivit bebis sjuk, tror ja ska be läkarna göra en extra röntgen å se hur hårt ja slog i huvudet i krocken egentligen, ja som aldrig verkligen aldrig velat ha barn, e nu så bebissjuk så det finns inte typ... =)

Nä nu e det dags för å tjöta lite med micke å lina på msn å sen vet ju rean ni som läst vad som händer sen...

Kram på er allihopa
å på med bältet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0