6 månader idag.....

Japp idag är det 6 månader sedan du lämmnade oss Jovan Lijleqvist, men du kommer aldrig att lämmna våran hjärtan..
Idag tänds det ljus och hålls en tyst minut för dig 16.40....





Vill även passa på å höja upp en person lite extra idag, Min bror Andreas, finns inget han inte klarar ser upp till dig så fruktansvärt mycket , mer än du anar tror jag... kan inget annat än å bli fruktanvärt stolt när alla säger hur lika vi är...
Att vi nu det senaste fått sån bra kontakt betyder massa för mig, Älskar dej brorsan, håll mustachen högt å låt ingen låta dig må dåligt eller tro att du inte duger, du är guld värd för mig å för dina barn och alla dina andra nära och kära...
Keep up the good work...



Drama drama drama.... ja va e det för fel på folk som inte kan bete sig, å inte hålla sig till sanningen å sån skit, dra åt helvette om det inte passar för fan..... 
är så trött på energitagare så det e inte sant, har vart så skönt å bara skärma av sig ett tag så ni anar inte asså... =)

Idag gör det förbannat ont i hela kroppen men tar mina kära kryckor under armen å åker ändå ner till gbg för din min å alla andras skull....

Var rädda om varandra ingen av oss vet när det e våran tid att tacka av å lämna.. Livet hänger på en skör tråd....

All kärlek till mina nära och kära

Kommentarer
Postat av: storebror

tack tack! håller me dig till fullo! håll mustachen högt;) fan när du blir frisk då blir de röjj igen!

2008-10-26 @ 11:07:38
Postat av: storebror

tack tack kära syster! håller me dig! passar de inte & folk inte kan uppföra sig! kan dom sra åt helvete! sa ja te dejj!

2008-10-26 @ 11:14:38
Postat av: Linda

folk som fan itte kan bete sig eller hålla sig te sanningen de e fan inga riktiga vänner!

puss på däjj vännen

2008-10-26 @ 11:21:15
URL: http://www.nogg.se/korvsmulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0