Jaha då var det snart dags å jobba igen....



japp på måndag smäller det... det lär ju smälla i ryggen i alla fall för den e fortfarande inte bra...:( men mne får hålla tummarna å bita ihop då..
i morgon ska ja till storebror å gangsterbarnen... =) kul kul,... =)
har köpt en ny dator i dag så nu har ja en bebis... =) älskar min nya dator... =)
har vart hos mamma en sväng i dag å träffat hennes nya katt, dessvärre heter den klas... vem f*n döper en katt som e så söt till klas?????? men nu har musse fått en leksak :P heheh
nä har egentligen inget ja vill skriva här, håller skiten för mig själv...........




Kommentarer
Postat av: storebror

mördar-muee kommer döda klas-klätter-katt!!!! ;)

2008-11-07 @ 21:05:23
Postat av: Emelie

Det är dumt att hålla det för dig själv, du har många runt om dig som mer än gärna lyssnar på din skit, speciellt jag!!! Du är allt tjejen!

2008-11-08 @ 10:06:34
Postat av: storebror

du ser drogad ut ;)))narkotikumm...

2008-11-08 @ 18:10:41
Postat av: helena

syralotto eller??!!!

2008-11-09 @ 11:01:36
URL: http://haggski.blogg.se/
Postat av: F

2008-11-11 @ 17:56:55
Postat av: flummie

haha alltså jag dör av skratt, KLAS! :D:D:D:D hahaha.



hoppas att det går bra på jobbet ju!



då kan ju jag få din gamla dator då? :D:D

2008-11-11 @ 17:57:41
URL: http://flummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0