I´m Wide Awake !!

And i´m a mess !!

Allting började för länge sedan, inte oändligt länge sedan men ett bra tag sedan... ingen sömn...
Var så skönt när olyckan inträffade äntligen fick jag sova igen....
Så kom dagen då det var dags att "flytta" hem igen från Mamma, så var det hela igång igen.... Inte om det finns någon vid min sida, men när ensamheten infinner sig, så kommer oxå sömnlösheten...:(
Jag är så trött så ja vet inte vad ja ska ta vägen... Kommer inte orka med detta en längre period..... Måste ju fungera som människa oxå..
Förlåt mig allihop för att jag kanske inte längre är den jag en gång var, men jag orkar verkligen inte, Ni är ett par stycken som blivit satta åt sidan för ett tag å ja e ledsen för det men ja orkar verkligen inte...
Och till er andra sätter man bara på ett annat ansikte, inte för eran skull för att ja inte kan prata med er å berätta egentligen, utan för min egen skull, hur skulle jag orka förklara???

Alla känslor håller varandra i handen nu, så tyvärr hänger allting ihop, är ingen ursäkt jag vet, men kanske en förklaring...

Sorry But I´m A Mess Right Now !!


Kommentarer
Postat av: ewa

låter inget vidare detta....men du vet att jag finns för dej.Kram på dej min lilla goa tjej.Mamma

2008-11-27 @ 16:19:46
Postat av: Emelie

Älskar dig tjejen, vad som än händer alltid!

Igår, idag och föralltid!



Bästaste is the Best! Love

2008-11-27 @ 23:08:34
Postat av: Tess

Du vet att man finns och ställer upp du är inte en mess även om du känner dig det!

hoppet är det sista som överger en.. vi har ett rum vi kan ställa in en säng i och du är alltid välkommen!! kram

2008-11-28 @ 09:18:08
URL: http://mylifemyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0