Inte så konstigt...

tankarna har snurrat på rätt så bra, inte jobb inte bästaste inte gura inget har fått mina tankar att skingras idag.... konstigt för för har inte det ena så har det andra gjort de förr... 

känner lättnad lugn å förståelse samtidigt som inget verkar logiskt, hur e det möjligt??? 
 
svartsjuka har bytts ut mot ett tomt lugn på nått vis som ja inte ens kan förklara...

ja borde kunna släppa och gå vidare nu vilket är skönt...
men nånting håller så hårt å intensivt i mig just nu, har jag trott på nånting under så lång tid som inte ens fanns?

nånstans fanns en tro om att kärlek fanns kanske inte med dig men överhuvud taget, kanske skulle oxå ja känna det kanske ville oxå ja känna det, men inte längre, känner mig lugn tom å iskall..

känner en sorg ja inte kännt förut, för henne som kanske oxå hon kommer köpa allt med hull å hår dom där orden du så lätt slänger ur dig men som tydligen inte betyder samma för dig som för oss???

nu är det dags att sätta hårt mot hårt ja mot kärleken som ja börjat tro på som faktiskt kanske inte ens finns, är kärlek så individuellt så inövat å så lättspelat???

känns rätt så tydligt nu, kanske är det dom säger sant, don´t hate the player hate tha game?
eller ska vi skylla allt på playern??? eller inte ge oss in i gamet så lätt... har du en skyldighet att inte såra mig eller ska alla taggar ut för å rädda det som räddas kan???


Haggski >> Tom, Lugn Å Iskall


Kommentarer
Postat av: Emelie

En dag tjejen kommer du finna det du förtjänar att få. Han är inte det tjejen, förstår hur jobbigt detta är för dig men tiden läker alla sår, säger inte det bara för att men så är det verkligen tro det eller ej. På ett sätt kanske detta är bra för din skull att du äntligen kan få chansen att ta dig därifrån! Kärleken finns, det gäller nog bara att inte nöja sig utan att man själv måste inse att man förtjänar bättre än det man har fått innan! Jag älskar dig min bästaste och finns föralltid vid din sida. Igår, idag och föralltid! All styrka till dig!

2008-12-06 @ 12:29:27
Postat av: storebror!

ja blir lessen när ja läser detta! men samtidigt stolt över att du e så stark. du har hälpt mig me så mycket. o du vet att ja e här för dig om de e ngt , ingen ska få trampa på dig för då kommer storebror bli arg! o då blir han jävligt arg! skänker en tanke åt dig idag.

2008-12-06 @ 17:38:54
Postat av: helena

tack va ni är goa å en ett säskillt tack till dig brorsan som öppnar dig å är så beskyddande mot mig, behöver dig nu, då å alltid...



ni två är nu dom personer som betyder mest för mig, för ni kanske skriva just sånna här saker samtidigt som ni kan få mig på bästa galnaste tänkbara humör... =)

2008-12-06 @ 19:05:22
URL: http://haggski.blogg.se/
Postat av: storebror

klart vi e här för dig hjärtat. va de än e när de än e , e vi här för dig! du ger så mycke själv så de e själklart att vi / jag står bakom dig!

2008-12-06 @ 20:52:06
Postat av: helena

gör jag??? tycker mest att ja e bööög... =) go du är... du är den bästa

2008-12-06 @ 21:13:05
URL: http://haggski.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med andreas! Och hjärtat alltid! Älskar dig!

2008-12-06 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0