Tankarna är hos två mycket speciella personer ikväll...

Dom är hos dig Nelia, mycket som snurrar runt i mina tankar just nu, känner sån sorg och förtvivlan å besvikenmig själv att ja inte funnits där mer för dej å att ja inte vart hos dej än som jag lovat.... Kan inte ens försöka föreställa mig hur dåligt du mår just nu å det gör ont i mig att du ska behöva ha det så här...:'( 

Dom är oxå hos dig Mutten, pratat mycket med dig ikväll om hur du har det där du är just nu och känns riktigt skönt att du mår bättre nu... Vill bara inte att du ska tänka om så mycket du har inte gjort nått fel... Hoppas att du snart är hemma igen å kan må bra igen å vara den där glada murr som du alltid varit :)

All Kärlek och Styrka till er, ni är guld värda för Mig!!


Kommentarer
Postat av: snygg

jag ska till tjörn

2008-08-23 @ 00:41:36
URL: http://flummie.blogg.se/
Postat av: Murran

Tack för dom fina orden, dom värmer gott nu när hösten är här. Jag är nog snart den gamla vanliga Murran igen för nu verkar allting ordna sig.



Tusen kramar till dig Helena!!!!

2008-09-11 @ 21:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0