Bus eller godis då för faaan!!!

Jaha då var det lördag igen då, sitter å pratar med Anfia över msn å väntar på att klockan ska bli lite mer, sen ska ja ut å promenera med Lindis en sväng å sen ska det tvättas, om ja nu lyckas bära ner tvättkorgen hehe.. =)

Sen blir dte lugnt ett par timmar sen kommer nog bror in eller om vi åker till han å ska umgås han ja lina å micke, nått får man ju göra på en lördag å allt även om man inte kan kuta runt å bråka med folks dörrar... =)

Vet egentligen inte vad ja ska skriva för finns inte så mycket å säga en morgon som denna...
 Sitter å lyssnar sönder låten som ja blogga igår, sjukt jävla bra det e fan som att den e skriven till mig för fan eller av mig rättare sagt... =)

Får väl ge bästis en känga dårå...:P
Nu får du skärpa dig vännen å lasta mig med lite skit, det är dte ja finns här för ju, ha5r ju alltid kunnat göra det förut, va e det som blockerar dej nu gumman?
Känns inte bra å läsa din blogg å höra hur du talar i gåtor om hur du inte mår så bra å sen så kan ja inte göra nått för dig eftersom ja inte vet vad det egentligen handlar om-....
Känns så skumt för har alltid vetat vad det är utan att du ens behövt säga nånting till mig, men nu e ja helt lost...
Snälla du ja finns här bara ett samtal bort å du får fortfarande ringa mig vilken tid på dygnet du vill...
Så snälla du låt mig hjälpa dig, låt mig fortfarande finnas här för dig... 


Ja nä nju vette fan va ja ska skriva mer så det får nog fan räcka såhär... =) 
Ha det gött Häjj
 

Kommentarer
Postat av: storebror

ikväll ska de jävlarimig frälsas folk!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-01 @ 15:07:33
Postat av: Emelie

Älskar dig vännen och tack för att du finns! Jag ska försöka, jag vet inte varför jag blockerar alla just nu men jag är medveten om det nu och ska verkligen försöka att öppna mig!! Tack tjejen för att du finns!

2008-11-01 @ 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0